Alex Mercer, Prototypical Dick

e mërkurë, 19 gusht 2009
Postuar nga WebDezajner

Unë dua vetëm për të gjetur personat që e bëri këtë për mua dhe t'i bëjmë ato para se të paguani një tjetër të pafajshëm person merr lënduar. Një helikopter kalon poshtë tim rooftop pozitë e favorshme. Unë i bie në një ajër i kondicionuar industriale dhe njësi të vjell atë në satër, krejtësisht të humbur atë. Bllokues timoni dhe frenat e lėnduar piskat si një ndërprerje të mbushur diku më poshtë është hedhur në kaos. Helikopteri vazhdon në rrugën e saj, por unë ndjekë. Disa blloqe dhe tre conditioners ajrore më vonë, ta ndryshoj taktikat, rrëshqitje nëpërmjet ajrit dhe kicking helikopterit me vdekje. Për pjesën më të mirë të një ore, unë grij qytetit për helikopterë. I'm Alex Mercer, dhe bënë këtë për mua. Unë nuk kam shumë kujtime. Unë vetëm e di se ato duhet të ndalet. Tani. Unë zmadhohem përballë më të madh të ndërtimit në qytet, kërcej prapa, le veten dhe të bien. E erës sulmet mua me forcën e një dallgë jonormale në një stuhi goditet nga bregu. Hoodie e mia kurrë nuk wavers. Ndikim të mia të çara në një asfalt Shockwave njëzet këmbë që përhapet në çdo drejtim. Muskujve dhe metalike janë njësoj shqye përveç kësaj, brenda rrethit, por unë jam i paprekur. Pas punching një taksi, unë deri sprint rrugën I erdhi për të bërë atë përsëri të gjithë. Nëse banorët e New York-ut janë të zgjuar, ata do të qëndrojnë larg nga kjo ndërprerje për të ardhshëm orë. Të gjitha të dua është që t'u japin fund sadist të padrejtë njerëzve që mua. Motrën time unë mendoj se është në rrezik. Tani, në Central Park, të kthehem në krahun tim drejtë bërë një mburojë e guxim. Fërkimit të sidewalks, unë borëheqëse në një masë të njerëzimit në 100 kilometra në orë, kurrë nuk ngadalësuar në më të vogël edhe si pikë e civilëve të lidheni me tim gushis mburojën me fuqi të mjaftueshme për të dërguar trupat e tyre të pajetë zvarrisës nëpërmjet ajrit. E kur të vjen në trotuar një fund përpara një gur murit, unë ndryshoj krejtësisht dhe të bëjë tërë atë përsëri. Unë nuk mendoj se çdokush mund të kuptoni se çka unë jam duke kaluar. Ata bënë një lloj eksperiment mbi mua. Ata nuk kishin të drejtë. Kjo ka të bëjë me drejtësinë. Disguising veten si ushtar, Unë rrëshqet në mungesë të një skuadron marinsat e SHBA pa u vënë re. "Ka!" Unë Bellou, duke treguar një gisht në një plakë që nuk lind nga ecin. "Kjo është e Mercer, ai i maskuar!" Ushtarët hapur zjarr. Kur trupi është inspektuar, Unë mbledh supet, pastaj pikë në një njeri në një kostum klasik. "Kjo është e Mercer! Drejta atje!" Ende në maskuar, i thjeshtë në pamje të ushtarëve, unë arrij anën e një ndërtese dhe vjeshtën dhjetë tregime. Pas I tokës, unë pikë në një tjetër grua e moshuar, të njëjtë me të parë të viktimës. "Mercer!" Unë ngre murin përsëri si ata çngarkoj pushkë e tyre në një tjetër person i pafajshëm, atëherë kërcejnë off dhe rrëshqitje drejt një kohë që unë shoh garën në distancë. I'm Alex Mercer. Të gjitha të dua është drejtësisë. Unë të qëndrojë në një urë, mbajtja e një dërgese kamion mbi kokë. Tre sekonda më vonë se është e qindra kopështet larg, lundrim përmes ajrit mbi skelë në një trajektore lart. Unë kanxhë e parë këmbësorëve Unë shoh dhe e hedhin atë në ajrore kamion. Ata janë kaq larg nga pozicionin tim se ata janë pak më shumë se specks vogël në horizont. Edhe kështu, unë jam goxha i sigurt të shoh ato përplasen. Jam tim më të ngushtë të qëllimit përfundimtar. Unë mund të mendojnë se.

0 komentet:

Gezuar me Stupcat 2009,Humor koha 42:54 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Shkruaje ne Chat dhe Shtyp Enter