Snake Extreme 1.0

e mërkurë, 19 gusht 2009
Postuar nga WebDezajner


Kjo lojë është rreth qysh në fillim të kohës, por kohët e fundit u ngritën që nga ajo erdhi si një standard shumë për telefonat celularë. Kjo lojë është kthyer në rrënjët e origjinale me një version pikset plastike ndjehen. Ideja është që të vë në rrugë të drejtë snake e ushqimit për të ngrënë. Sa më shumë që ju hani, e ju më shumë rezultat, por edhe më të gjatë dhe të merrni më të shpejtë të ju shkoni. Mos hani mure, ata shije keq! Kjo është një lojë FALAS snake shkarko, në mënyrë të sigurt dhe tregoni miqve tuaj për të ndaluar dhe të shkarkohet nga snake. Pikë e për këtë lojë ju lejojnë për të luajtur snake online kundër miqve tuaj. Shih të cilët mund të merrni rezultatin e lartë. Playing falas snake është argëtim për të gjitha moshave. Ne do të donte të falënderonte wo krijuar ato origjinale snake lojës. Nëse ju jeni një tifoz snake, ju kam borxh atë vetes për të marrë këtë! Download it for free now!

0 komentet:

Gezuar me Stupcat 2009,Humor koha 42:54 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Shkruaje ne Chat dhe Shtyp Enter