Internet Freecell Hunter 1.0

e mërkurë, 19 gusht 2009
Postuar nga WebDezajner


Internet Freecell gjuetar internetit është një version të Microsoft Window lojës së quajtur "Freecell", e cila në vetvete është një përdorues të vetëm desktop lojës. Me Freecell gjuetar, ai jep një lojë online platforma për një grup të personave për të luajtur të njëjtën sërë Freecell lojë dhe bënë vepra të konkurrencës në Internet. Gara do të ndalen kur përfundoi e para e të gjitha Freecell lojë në kohë të shkurtër. Editor përmbledhje: Daily Rishikimet Team, 2004/08/26 01:10:10 Internet Freecell gjuetar është një lojë që bën tradicionale Windows freecell lojë më interesante. Tradicionale e freecell është një përdorues të vetëm se lojë e luajtur nga përdorues të tij / saj desktop vetëm. Freecell pse e shkëlqyer për kalimin e kohës nuk mundësojnë konkurrencës. Lojë e re është këtu për të siguruar konkurrencën dhe sfidat. Kjo është një lojë e internetit e cila siguron një platformë online për të lojës më shumë se një lojtar. Një set është filluar dhe luajti së bashku me një sërë lojtarëve. Çdo lojtar luan të njëjtën set një pas një. Lojtar i cili i plotëson të gjitha ndeshjet më të shpejtë freecell është fitues. Koha e marrë nga çdo lojtar është i regjistruar. Këtë herë është shfaqur dhe mirëmbahen si tij / saj më të lartë pikësh lojë çdo herë është marrë në kohën më të vogël se më parë. Le të fitojë më e shpejtë është i vetmi rregull dhe sfidën e fundit të lojës.

0 komentet:

Gezuar me Stupcat 2009,Humor koha 42:54 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Shkruaje ne Chat dhe Shtyp Enter