Ten Minutes With ArmA 2

e mërkurë, 19 gusht 2009
Postuar nga WebDezajner

Nuk kam vuajtur kurrë luajtur origjinal ArmA. Unë nuk e di edhe atë që do të thotë titulli, por unë jam i sigurt se goxha i shkurtër për të armatosura të ushtrisë. (REDAKTONI: Një lexues dobishme korrigjohet mua, është një shkurtim i "krahu A") Unë jam gjithashtu e tmerrshme në shooters. Like, really bad. Unë jam për arsye se ata "KETU NE KEMBE" dhe "xhiruar KËSAJ" përkujtesa në Perfect Dark Zero. Plumb Time nuk ishte mjaft e ngadaltë të mjaftueshme për mua për një bead më të këqija në guys Max Payne. Një herë që unë ate peshkaqen mishit dhe në mes të natës Unë u përplas time shoku më i mirë i flakshëm banjo dhe vomited por ai ishte i zi pisë dhe kështu që unë nuk mund të shihni se banjën vend ishte poshtë dhe të vjella tim ishte një milion rebounding në drejtime . Kjo nuk kishte të bënte me FPS games, por ndjeja si sharing. Duke pasur njohuri tim i seri tim dhe nivelin e ekspertizës në shooters, vetëm se është e natyrshme që unë t'i japë ArmA 2 demo provoni.
Unë qasje Majls. Tekstin e gjelbër pranë tij lundrues informon mbi supe mua se ai është udhëheqës i Ekipit zjarrit, të cilin të gjithë tingujt e mahnitshme. Në mungesë të një Bossman e Bërthamore Team, Unë të vendosë për të ndjekur urdhërat e tij. Detyra ime e parë në shërbim të lavdishme dhe krenare e kombit tim të lindjes, Miles tregon mua, është për të gjetur një kuti.

Panjohura me mjedisin tim, unë qasje aty pranë një grupi të ushtarëve me shpresë që ata kanë parë një kuti diku këtu rrotull. Një burrë qëndron në anën smiles si dhe dy vëllezërit e tij-në-të armëve të ushtrojnë vetë. Ushtar e në të majtë does tradicionale shtytje-ups, e mban të tjera të tij të armëve të tij anët me një shkallë të pasigurisë dhe wiggles tij hips, jetëdhënës veten për një vjeshtë që kurrë nuk vjen. Unë nuk jam i sigurt se si të vërtetë për të komunikuar me këta njerëz. Pas disa momente të gjej një buton që lejon mua puthje. Nga koha e kafshoj e mia për të dorës ballin tim në një anë e pakëndshme e njeriut përafrimin e katramëz kodin, mundohem time më të mirë për të pyes në lidhje me kuti. Për fat të keq, elicits tim flailing merr asnjë përgjigje, as edhe një shtytje e humbura.

Thankfully, ka edhe një tjetër ushtar që shkon të afërt me emrin skuadra Kreu. Para se të mund të nisë në kodin tim katramëz rutinë edhe një herë, e tij mjaft reflektues syze dielli për të më sjellë një ndalur. Diçka rreth tyre nuk është shumë e drejtë, por çka? Të vërtetën e tmerrshme zgjidh në - Nuk mund të shoh veten në të menduarit. Mendjen garat e mia. Obama ka repealed Mos Pyet Mos thoni akoma? A edhe të zbatohet për vampires? Mut mut mut! Play it cool, njeri. Just ndryshoj krejtësisht, të ngjashme me të vërtetë i ngadalshëm, dhe për të gjetur diku për të mendoj se kjo përmes.
Perfect, një kazermë bosh. Do të marr vetëm në babëlok këtu, në mes të fshehin disa cots -





Jo! Vrap i shpejtë si unë si unë mund të vështirë, por cots' endposts mbajë trupin tim në vend, ashtu si ata ishin padyshim dizajnuar për të bërë. Si e mia dhe këmbët e armëve të vazhdojë të lëvizë si të ishin të papenguara lëvizjes im, unë të fillojnë të pranojë fatin tim, përqafimit të vampirism se ka bërë mua më të fortë se kurrë.

Çfarë po i afrohet të pabesueshëm? I afrohet ireal (ATU) është një grup i disa prej lojtarëve më të mirë të Rock Band mbledhur ndonjëherë. Grupi i lojtarëve do të udhëtojnë rreth kombit për të luajtur në veprimtari dhe konkurse. ATU është një grup i Rock Band lojtarët që nuk janë vetëm disa prej më të mirë, por ata e dinë se si të ketë fun - dhe vihet në një GREAT SHOW! I përbërë nga njerëzit e moshës 10-31, ne jemi edhe më të larmishme Rock Band grup në botë! Stay tuned për të gjitha të ndryshme tregon ne do të jemi në vazhdim e sipër për të! Dhe gjithashtu kujdes për disa awesome konkurseve, ku ju mund të fitojë stuff nga banda dhe sponsorët tonë! Duke komentuar për këtë me një shaka e mi do të jetë si tub taping një beanie helikë në hundë e një vjedhje bombardues. A keni një nder dhe shikoni faqen e internetit, sidomos e videos.

0 komentet:

Gezuar me Stupcat 2009,Humor koha 42:54 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Shkruaje ne Chat dhe Shtyp Enter