Sims 3 First Impressions, inFAMOUS Sequel Ideas

e mërkurë, 19 gusht 2009
Postuar nga WebDezajner

Sims 3 parë Përshtypjet Kur një version i piratuar Sims 3 treguar deri dy javë para se të lojës së caktuar data e lëshimit 2 qershor, të përballur me një dilemë morale. A do të SIM punën time deri rrugën e tij për t'u bërë një yll rock mashtrojnë ose të bëhet një pleiboj? Downloading lojës ishte çuditërisht e lehtë. Maxis duhet ta kenë vënë një shumë përpjekje në compression, si të ishte një iso thjesht 6MB. Pas instalimit, unë u paraqit me karakter krijimin ekran. Nuk mund të thonë se unë jam një tifoz i madh i përditësuar UI. Më duket se për të kujtuar Sims 2 ketë më shumë customization, tepër, por unë mund të jetë i gabuar. Pas vendoseshin në një familje prej katër sims, se ishte koha për të vizituar lagjen hartë. Së fundi, ne po shohim disa përmirësime. Jo më i kufizuar në një pjesë të vogël të qyteteve, të kisha në dispozicion të gjithë botën. Unë zgjodhën Shqipërinë. Kush nuk do? Tani e merr një lojë të kthehet për të pazakontë. Ku janë Ndërtimi dhe Blej modes? Why are my sims nuk bashkëveprojmë me njëri-tjetrin? Unë duhet të jetë duke parë dhe mendonin bubbles fshi pllaka të gjithë vendin, por trotuar dhe dritat neon janë të gjitha që më rrethojnë. Marrja e vendimeve në fuqi këtë çështje, ta marrë kontrollin mbi të drejtpërdrejta familjen time (e Lamberts, bazuar në idhull amerikan i dyti deri Adam Lambert dhe vëllai i tij, babai dhe nëna) dhe tregoni atyre të bashkëveprojnë me personi i parë unë takohem, një miqësore e policisë oficer i parkuar në kryqëzor tij. Ra me të vërtetë Maxis topin mbi këtë herë. Pushteti Kjo duhet të jetë në vazhdim famëkeq Elektricitetit për të është zgjidhja çdo problem hasni në famëkeq të cilat nuk mund të zgjidhet nëpërmjet përdorimit të rastit kapitalizim. Loja e protagonist, Cole McGrath (jo një përzierje të keq ingranazhet e Luftës dhe të sporteve ekstreme emra, por unë do të kishte shkuar me Fenix Skifteri) manipulates energjisë elektrike për fluturim, me thirrje granata, ringjallur njerëz të plagosur, së bashku tren gjurmët e udhëtimit, dhe të kryejë një njëqind shkon speciale që përfshijnë vënien e energjisë elektrike në të këqija dudes. Është e sigurt të them se kjo është lojë e Benjamin Franklin do të luajnë në qoftë se ai nuk ishte duke u biseduar në avion me të se Ritchie Valens. Me kaq shumë energji elektrike bazuar në kompetencat e lojës, e upping ante në famëkeq dy do të jenë të vështira. Thankfully, unë vënë mënjanë disa ditë për të dalë me disa ide. Nëse jeni në gjendje të punësojnë njerëz për të punuar mbi lojra dhe ju pëlqen ajo që shihni, unë jam në dispozicion. Synapse mbingarkoj Overwhelms armik i kafkë me energji elektrike, prishjes së trurit aktivitetin e tij deri në pikën që ai të bëhet një kukull. Ndërsa nën kontrollin tuaj, ai bën një beeline më i afërt për socket dhe Inserts gjuhën e tij. Snap YouTube qëllua Ju xhiruar një djalosh duke përdorur një armë të rregullt, por i keni përdorur për të tërhequr të energjisë elektrike shkaktojnë. Gatim me Energji Elektrike Nxehtësia e një organi të ujit të nxehtë derisa të nxehtë, pastaj me ujë që përdorin për të bërë një supë shijshme. Atë për të shërbyer armikut tuaj. Çfarë ai nuk e di: supë e përmban sasi të badiava gjurmë, të cilat ai është alergjik ndaj. Shpërthimet me qilim Ju hiqni këpucët, atëherë fërkoj këmbët tuaja mbi një qilim të bandazh për disa çaste. Pas kësaj, ju frikacak deri në një djalë të keq, të merrni reale të ngushtë, dhe atë e goditi në shpinë e kokë me një baseball bat.

0 komentet:

Gezuar me Stupcat 2009,Humor koha 42:54 minuta

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info

Shkruaje ne Chat dhe Shtyp Enter